Issathegirl

Alla inlägg den 1 april 2014

Av issathegirl - 1 april 2014 20:20

Jag har inte varit uppdaterad på sistone och det e för att mitt liv inte är så interessant just nu men i dag kom jag på att jag kan skriva om det fina vädret i alla fall kanske inte det bästa ämnet att blogga om men men.
Det har ju varit ganska varmt de senaste dagarna hoppas ni alla har varit ute i det fina vädret och njutit för det har jag.Åhh som jag längtar efter Påsklovet asså vill ba vila från alla läxor och prov...Det skulle dock inte förvåna mig om vi får läxor över lovet haha men sånt e livet
Ha de bra :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om lite allt möjligt :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit i Melodifestivalen?
 Ellen Benediktson
 Yohio
 Helena Paparizou
 Linus Svenning
 Jem
 Martin Stenmark
 Ace Wilder
 Oscar Zia
 Outtrigger
 State of Drama
 Alcazar
 Anton Ewald
 Någon annan...
 Jag tittar inte på Melodifestivalen!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards